, , , , , , , ,

D&R ve İnkılâp Kitabevi Macerası :)

  
Can Yayınları'nın kampanyası bitmeden D&R'a uğrayıp hangi kitapların kaldığına bakmak istiyordum. Okunacak kitaplarım biriktiğinden kampanyanın son günlerinde gittim ki fazla çeşit kalmamış olsun, ben de almayayım :D 


   Bir tane daha stand vardı bunun gibi, fakat her ikisinde de almak istediğim kitapları pek bulamadım. Türk yazarlar ağırlıklıydı. Bu arada gittiğim D&R, Forum Bornova'daki ;)


   Gölge Hırsızı'nı birçok blogta görmüştüm, alanlar pişman değil gibiydi ;) Ben de alayım dedim. Dorotea'nın Şarkısı ve Zehir Dolabı'nı mağazada almaya kadar verdim. Ayrıca Beatles defterini görünce dayanamadım onu da aldım :D Bir de sevimli mi sevimli Lösev ayraçlarım ile ok biçiminde set olarak satılan rengarenk ayraçlarım var.
   Defter 7.90, renkli oklar 6.90 ve Lösev ayraçlarının tanesi 4 liraydı.


   Hazır Forum Bornova'dayken İnkılâp Kitabevine uğramamak olmazdı. Oraya da girdim ve kitap ayracıyla çok sevimli küçük bir defter aldım. KitapAyracı'nın blogunda gördüğüm defterin, aynısı olduğunu fark edince nasıl sevindim anlatamam ;)
Ayraç 3, defter ise 5 liraydı.

   Yine kendi kendime verdiğim sözü bozdum ve yeni kitaplara kavuştum. Ama bu sefer kararlıyım. Bu yıl sonuna kadar kitap almak yok, umarım bu sefer sözümü tutabilirim ;)
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder