, , , , , , , ,

Tanıtım: Michael Grant - Veba


   Grant'in Yoklar adlı serisi devam ediyor. Yoklar, Açlık, Yalanlar... Ve şimdi de Veba.
   Konusu;

   GENÇLER VE ÇOCUKLAR 
   Açlığa ve yalanlara rağmen hayatta kaldı. Ancak hayatlarını tehdit eden kabuslar devam ediyor!
Sayısız mücadeleye, güç savaşına, öfke dolu ayrılıklara tanıklık eden Perdido Sahilinde kısa süreli bir sakinlik hüküm sürüyordu. Fakat RSGB'deki düşmanlar yok olup gitmemişti ne yazık ki.
   Gözlerden uzakta ölümcül şeyler kıpırdanıyor, dönüşüyor ve serbest kalmaya hazırlanıyordu. Karanlık, sonunda Nemesisini yönetmeye başlamıştı.
   Bulaşıcı, ölümcül bir hastalık kol geziyordu.
   Sinsi ve yırtıcı böcekler Perdido Sahilini kana buluyordu.
   Sam, Astrid, Diana ve Caine artık RSGB'deki hayattan kaçabileceklerinden -hatta hayatta kalabileceklerinden bile- emin değillerdi.
   Etraflarında olup biten tüm bu kargaşanın ortasında, kendilerini ve sevdiklerini kurtarmak için, çaresizlikten, ne gibi kararlar almak zorunda kalacaklardı?

   Bir de Artemis'in hazırlamış olduğu tanıtım videosu var.



Paylaş:

3 yorum:

  1. Bu seriyi okumak istiyorum ne zamandır. Ama bir türlü alma fırsatım olmadı.Nasıl bir seri , güzel midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendensin sen de :D Kardeşim okudu serinin ilk kitabını ve beğendi. Ben de yaz bitmeden başlamayı düşünüyorum bu seriye ;)

      Sil
    2. Oldu o zaman yakında bende okuyucam. Biriken kitaplarımdan sonra tabi... :)

      Sil