, , , , , , ,

Yorum: Sinem Akça - Pamuk Şeker


Kitabın Adı: Pamuk Şeker
Yazarı: Sinem Akça
Yayınevi: Sepya Yayınları
Basım Yılı: Mart 2012, 1. Basım
Sayfa Sayısı: 136

   Uzun zamandır okumayı istediğim bir kitaptı, Pamuk Şeker. Kitabı görür görmez kapağına bayılmıştım. Dün de hangi kitabı okusam diye bakınırken gözüm takıldı, birkaç sayfa okuyayım sonra bırakırım dedim. Ama, bitmeden rafa koyamadım kitabı :D

   Kitap, Yasemin'in iş hayatıyla başlıyor. Patronu Nazife Hanım'la anlaşmazlığına, diğer iş arkadaşlarının sevecenliğine ve yakınlığına, yani Yasemin'in hayatına kısaca göz atıyoruz. Yasemin, kendinden yaşça büyük, evli bir adamla birlikte. Fakat sevgilisi, Yasemin'i eskisi gibi sık sık aramıyor. Karısı da yanına taşınınca aramalar ve ziyaretler uçup gidiyor. Hal böyle olunca Yasemin, mecburen ayrılmak istiyor. Daha sonra işinden istifa ediyor, işte asıl heyecan o zaman başlıyor. Arkadaşlarıyla atıldığı fal macerası, tasarruf dönemine giriş... Bir de hayatına yeni bir adam giriyor, Erhan :)
   Dili sade ve akıcıydı. Tek olumsuzluk, bana göre, çok kısa olmasıydı. Kitabın devamını dört gözle beklemekteyim, zira kitap çok heyecanlı bir şekilde bitti ;)
   Okurken yüzünüzden gülümseme eksik olmayacak :)

Kitaptan küçük bir alıntı:
Zaten kader bana ne hikmetse hiç şöyle şık bir kazak, atkı filan örmez, malzemeyi bol tutup güzel bir ağ örüverdi işte başıma, karşıma Metin'i çıkararak.
-Sayfa 18



   Arka Kapak
   Hayat zor malum; erkekler daha da zor. 
   Kadınlar ne ister sorunu tarih oldu; şimdi asıl sorun erkeklerin ne istediği. Sahi ne ister bu adamlar? Umutsuz aşkların, yasak ilişkilerin, ihanetlerin sonrasında yapılan yüklü ve keseye zarar alışverişlerin, depresyonların sorumlusu bu adamlarla ne yapacağız? 
   Henüz bir cevabımız yok tabii. Ama benim hikâyem cevaba çok yaklaştı. Adım Yasemin. Yaşım otuz, medeni halim karışık, kariyerim parlak, aşk hayatım çetrefilli. Cadaloz patronum, bir başka cadalozla evli olan, on yılımı körü körüne çalan sevgilim, evlen artık diye başımın etini yiyen annem, bir başka evli adam ve kendi aşk hayatlarıyla beni eğlendiren renkli arkadaşlarım ve ben yaşayıp gidiyoruz. 
   Başıma gelen birbirinden tuhaf ve komik hikâyeye rağmen inanıyorum ki her şey çok güzel olacak!
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder