, , , , , , ,

Yorum: Elizabeth Rolls - Hanımeli Kokusu



Kitabın Adı: Hanımeli Kokusu
Yazarı: Elizabeth Rolls
Yayınevi: Harlequin Yayınları
Orijinal Adı: Lord Braybrook's Penniless Bride
Çeviri: Gülden Yanıkömer
Basım Yılı: Eylül 2012, 1. Basım
Sayfa Sayısı: 224

   Nette gezinirken Harlequin Yayınları'nın düzenlediği ve çekilişle kitap hediye ettikleri bir ankete rastladım. Anketin sonucunda şanslı kişilerden biri de ben oldum ve bu ciciye kavuştum ;) 

   Kitap, Braybrook Vikontu Julian Trentham'ın, üvey kız kardeşi Alicia'nın evlenmek istediği adam, Harry'yi araştırmasıyla başlıyor. Julian, Harry'nin bir evin sahibi olduğunu öğrenince evi ziyarete gidiyor ve bir sürprizle karşılaşıyor. Harry'nin kızkardeşi Christiana Daventry ve bir icra memurunun tartışmasına kulak misafiri oluyor ve bu tatsızlığı önleyip adamı kapı dışarı ediyor. Harry'nin durumunu öğrenen Julian, Christy'ye iş teklifinde bulunuyor. Bayan Trentham için refakatçi, çocuklar için de mürebbiye gibi görünen Christy'nin işe alınmasının asıl sebebi ise Alicia'ya Harry'nin gerçekte nasıl bir durumda olduğunu göstermek. Christy, bu görevi aile sırrını bozmadan yerine getirmek zorunda. Julian'ın işi ise daha zor, diğer kadınlardan çok farklı olan bu kadının çekimine kapılmadan durması neredeyse imkansız. Ve işler ikisi için de planlandığı gibi gitmiyor...
   Historical'larla pek aram olmadığı halde okurken çok keyif aldım :) Dili oldukça akıcıydı, çevirisinin de güzel olduğunu düşünüyorum. Ama bazı olumsuzluklarla da karşılaşmadım değil. Birkaç yazım hatası çarptı gözüme ama fazla rahatsız olmadım. Kitabın sonu da yarım gibi geldi bana. Aslında elli sayfa daha devam etseydi, kitabı daha çok sevebilirdim.
   Historical severlerin sıkılmadan okuyacağına inanıyorum. Harlequin Yayınları'na da bir kez daha teşekkür ediyorum :)

Kitaptan küçük bir alıntı:
Alcaston'ın yüzü öfkeden morarmaya başlamıştı. " Onunla evlenip soyunuzu lekeleyecek misiniz?" Lord Braybrook'un cevabı sert oldu. "İtiraf etmem gerekirse, kanınızın soyuma karışması düşüncesi beni de mutlu etmiyor, ama neyse ki kızınızın sizden pek bir şey almadığı çok açık."
-Sayfa 151



ARKA KAPAK


Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder