,

Okul-Hastalık-Kitap üçgeni...


   Uzun bir süredir bloga girmediğimin farkındayım. Malum, okullar açıldı. Okuldur, ödevdir derken kitap okuyacak zamanı pek bulamadım. Buna bir de havaların sürekli değişmesi yüzünden hasta olmam eklenince bilgisayar nedir unuttum bile...
   Bu postu hazırlama sebebim ise hem kendimi buna mecbur hissetmem hem de blogumu düzene sokma isteğim :)
   Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplarım çığ gibi büyüyor, evren de bana kitapçılar aracılığıyla mesajlar göndererek indirim üstüne indirim yaptırıyor :D Ben de dayanamıyorum ve bir bakıyorum kitaplarıma yeni kardeşler gelmiş :D
   Dün, D&R indirimine bakayım dedim. Tabii sadece bakmakla kalmadım ;) Birazdan postları hazırlayacağım :)
   Okunacak kitaplarımın fazlalığından bahsediyordum. Bu aydan itibaren her ayın ilk haftası o ay okuyacağım kitapları belirleyip sizlerle paylaşacağım. Bu ayki, biraz geç kalınmış bir post olacak. Ama sonrakiler belirli bir düzen içerisinde olacak :) Bunun amacı ise; hem ben hangi kitabı okusam diye boş boş durmayacağım hem de sizler hangi kitapların yorumlarını okuyacağınızı bileceksiniz :)
   Öyleyse daha fazla beklemeden postları hazırlamaya geçiyorum :)
   Herkese iyi haftalar dilerim ;)
Paylaş:

2 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim... Birkaç kitap yorumunuz çok işime yaradı, teşekkürler. Bir de şu okunacak bir sürü kitap varken yeni kitaplar alma hastalığına güldüm - demek ki bütün kitapkolikler bu konuda aynıymış!.. Ben gerçek ve sanal kitapçılardan özellikle uzak durmaya çalışıyorum, yoksa masadaki kitap kulem asla kısalmayacak. Ve nasıl oluyorsa gene de kitap sayısı artıyor... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiğime sevindim :)
      Artan kitaplar konusunda yapabileceğim tek şey kitap almamaya çalışmak, ama başarılı olduğumu sanmıyorum :D

      Sil