, , , , , , ,

Yorum: Doctor Who - Season 7, Episode 6


Doctor Who, dün Türkiye saatiyle 19:45'te, BBC One'da yayınlanan Noel özel bölümüyle izleyicisinin karşısındaydı. Bölümün ancak yarısına yetişebildiğim için baştan izleyip yorum yazmaya karar verdim. Girişin ve TARDIS'in değiştiğini günler öncesinden öğrenmiştim. Hatta nette fotoğraflarına bile denk geldim. Ama izlemek daha farklıydı ;)
   Pond'ların gidişine (daha doğrusu ayrılış şekline) o kadar üzülmüştüm ki DW'yu izlememe kararı bile almıştım. Ama sırf meraktan (:D) Noel özel bölümünü izleyip öyle karar vermeyi planladım. 
Devamı spoiler içerir.


Doctor'un yeni companion'ı Clara Oswin Oswald!
  • Oswald'ı Asylum of the Daleks bölümünden hatırlarsınız. O bölümün Oswin'i, bu bölümün Clara'sı oluvermiş. Moffat yaptı yine yapacağını ve beynimi çorbaya çevirdi. Kim bu kız, kimin nesi kimin fesi? Aslen hangi yüzyılda doğdu? Nasıl dirildi? Neden Doctor'la tanışmasını hatırlamıyor? tarzında ve daha bir çok soruya cevap arayarak bölümü izledim. 
  • Henüz nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı Clara'ya bir türlü ısınamadım. Gerçi ben Rose gitttiğinden beri böyleyim ama...
  • Giriş kısmı daha bir fiyakalı olmuş sanki, bol nebulalı bol gezegenli bir girişle karşıladı bizi DW :)

  • Ama TARDIS'in içi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Tennant zamanındaki favorimdi, bundan bir önceki ise harikaydı. Ama bu... daha bir, nasıl desem uzaylı işi gibi olmuş. Çok soğuk ve yapay geldi bana. Bir de içini küçültmüşler sanırım. Hoşuma giden tek kısmı tepedeki Gallifrey yazıları oldu.
   DW'yu izlemeye devam eder miyim, belki. 50. yıl için tüm bu değişikliğe gidildiğini varsayıyorum ve umuyorum ki TARDIS'in içini en kısa zamanda değiştirirler. 50. yıla özel Tennant'ı getirirlerse yeni TARDIS'in içini masaüstü arkaplanım bile yaparım ^^,

Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder