, , , , ,

Yorum: Once Upon A Time - Season 2, Episode 14


Geçen bölümde Emma yanına Henry'yi de alarak Rumpel'la beraber New York'a doğru yola çıkmıştı. Rumpel'ın oğlunu kaybettiği bölümden itibaren etrafta oğlanın kim olduğuyla ilgili spekülasyonlar dönmeye başlamıştı. Bir ara Pinokyo yani August'un, Rumpel'ın oğlu olma ihtimali üzerinde durulsa da kendisinin Pinokyo olduğunu öğrenmiştik, gerçi lanet bozulduğundan beri Pinokyo'yu göremedik ama... En kısa sürede Pinokyo'yu da görmek dileğiyle diyorum ve lafı fazla uzatmadan yorumuma geçiyorum :)
Devamı spoiler içerir.

  • Bölüm Rumpel'ın bir anısı üzerinden gidiyor. Kendini ispat etmek için savaşa gidiyor fakat bazı olaylar yüzünden bir korkak olarak geri dönüyor. Ama her şeyi oğlu için yapıyor.


  • Emma'nın eski sevgilisi, Henry'nin de babası olan bu elemandan zaten şüphelenmiştim ben. Geçen sezondan biliyoruz ki Neal'ın Emma'yı terk etmesinin nedeni August'tu. August gidip de Neal'a Emma'nın asıl görevinin laneti bozmak olduğunu ve kendisinin bunu engelleyip kızın aklını çeldiğini söylemişti. Bunu normal bir insana söylesen sana deli gözüyle bakar; ama Neal gayet normalmiş gibi söylenenlere inanıp Emma'yı bıraktı. Netteki teorileri bilmiyordum ama eğer Rumpel'ın oğlu daha önce gördüğümüz bir karakter olsaydı bu büyük ihtimalle Neal olurdu diye düşünmüştüm ki doğruymuş ;)
  • Emma ve Neal çifti, Tallahassee bölümünden beri favorim :) Neal'ın, Rumpel'ın oğlu olması, dizideki karakterlerin diziye öylesine koyulmadığını gösteriyor. 
  • Kasabaya dışarıdan gelen elemanın başına ne gelirse merakından gelecek. Şimdilik pek bir zararı dokunmasa da ileride, kasabalıların başına çok bela açacağa benziyor. 
  • Bölümün sonlarına doğru Rumpel, kahinin söylediklerinden sonra "Ben de oğlanı öldürürüm." demişti. Bu bahsi geçen oğlanın  kendi torunu olduğunu öğrendi, bakalım bundan sonra ne yapacak...


Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder