,

Bu ay ne okuyacağım? (Mart/2013)


   Methini çok önceleri duyurmuş olan fakat yine benim lanet ön yargılarım yüzünden izlemediğim, şimdi ise keşke zamanında izleseydim dediğim bir diziye kendimi kaptırmış bulunuyorum. Bu yüzden bu aralar elime kitap dahi alamadım. Ama diziyi bitirir bitirmez -bu hafta içinde bitirebilirim- kitaplarıma geri döneceğim :) 
   Mart ayında neler okumayı planladığıma geçelim ;)
   Vampir Günlükleri geçen aydan kaldı. En kısa zamanda okuyup yorumumla burada olacağım. Sokak Kedisi Bob ile Hınç, mart ayında yapacağımız kitap turun kitapları. Evet, bu ay iki kitapla tura devam edeceğiz. 3. ve 4. kitap turlarımız için takipte kalın ^_^

Mart ayında sizler hangi kitabı/kitapları okumayı düşünüyorsunuz?

*Güncelleme: Grup kararına göre Hınç'ı turdan çıkarmış bulunuyoruz. Fakat benim bireysel yorumumu bu ay içinde blogta bulabilirsiniz :)
post signature
Paylaş:

2 yorum: