, , , , ,

Haber: Doctor Who'nun 50. Yılı İçin Kimler Dönüyor?


   50. yıl özel bölümü için kimlerin geri döneceği fikri çok tartışıldı ve konuşuldu. Geçtiğimiz günlerde bu bölüm için birçok karakter ve bu karakterleri canlandıracak oyuncular açıklandı. Ve benim merakla beklediğim haber dün geldi. Doctor Who'nun resmi twitter sayfasına ve BBC'ye göre dizinin 50. yılı için David Tennant ve Billie Piper geri dönüyor! Favorilerimin 10th-Rose olduğu göz önüne alınırsa mutluluktan yerimde duramamam gayet normal :D
   Dün, bu sevinçli haberin üstüne bir de Doctor Who'nun yeni bölümünü izlemiştim. Bölüm hakkındaki yorumum birazdan geliyor, yorumumun gayet olumlu olacağının sinyalini de vereyim ;)

   Ek olarak, The Snowmen için yazdığım şu yorumumda yeni TARDIS'in içini pek sevmediğimden, 50. yıl için David Tennant'ı getirirlerse yeni TARDIS'ın içini masaüstü arkaplanı yapacağımdan bahsetmiştim. Anlaşılan yetkili kişiler bu meydan okumamı duymuş, Tennant'ı geri getirme kararı almışlar. Eh, bana da arkaplanımı değiştirmek düşer :D


post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. hahahha :D:D bende yeni tardis'in içini beğenmedim ama bu Moffat o yüzden artık sınır tanımıyor hızına yetişemiyoruz :D:D
    David ve Billie 50. yıl özel bölüme geldikleri içinde ayrıca bir havalardayım dünden beri :D:D Neyse yeni bölüm için yazdıklarını da birazdan okuycam :)) YEhuu! David'i yine görcezzz :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hava bende de var, diziye kendim katılmışım gibi heyecanlıyım, mutluyum ve yerimde duramıyorum :D

      Sil