, , , , ,

Yorum: Revolution - Season 1, Episode 11


5 aydır merakla beklediğim Revolution'ın yeni bölümü dün ABD'de yayınlandı. Monroe'nun yüksekçe bir balkonda havalanan helikopterleri izlerken sahip olduğu güçle durduğunu hatırlıyorum. Ortalığın çirkinleşeceğini, birçok insanın katledileceğini tahmin ediyordum ama bazı olaylar oldu ki şaşkınlıktan tepki veremedim. O kadar zaman beklediğime değdi mi, kesinlikle evet!
Devamı spoiler içerir.
  • Monroe'nun asilerin kamplarını yok etme emrini uygulayan Tom Neville ve oğlu Charlie'lerin bulunduğu kampa varıyorlar. Jason, Charlie için babasıyla karşı karşıya geliyor ve oğlunun ailesi yerine o kızı seçmesi sonucunda Tom, oğlunu bir nevi evlatlıktan reddediyor. Charlie'nin, Jason'ı yanlarına almamasına üzüldüm ya, nereye gidecek şimdi bu çocuk :D
  • Danny'yi kurtarmak için o kadar uğraşmalarından sonra çocuğun ölmesi... Ölümü beklenmedik ve üzücüydü. Amplifikatörü yok etmek için Danny'i harcadılar da ne oldu, bölümün sonunda adamın biri Monroe'nun karşısına daha büyük tekliflerle çıktı, Danny de boşuna öldü, yazık oldu çocuğa ya :(
  • Rachel'ın karakterini hala çözebilmiş değilim. Bu kadının her şeyle bağlantılı olması saçma gelmeye başladı artık. Zaten ben, Rachel'ı oynayan oyuncuyu LOST'tayken de sevmiyordum, kadın çok soğuk ve durgun gibi geliyor bana. Bu bölümdeki flashback'te Danny'ye bir tedavi uygulanacağı gösterilmişti, sanıyorum Rachel'ın oğlunun içinden çıkardığı minik yanıp sönen ampul bununla ilgili. Rachel'ın aslında iyi karakterlerden biri olduğu doğruysa kadının yaptığı her şeyin mantıklı bir açıklaması olmalı. Yoksa benim gözümde, Monroe bile bu kadından daha merhametli ve fedakar biri...

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder