, , , , ,

18. İzmir Kitap Fuarı


   Önceki kitap fuarlarından aldıklarımı toplasam, bu seneki fuardan aldıklarım kadar etmez. Bu sefer ne oldu da kendimi kaybedip kitapları topladım bilmiyorum, aslında o kadar çok indirim de yoktu. 

  • Dex'in bazı kitapları 4 ve 9 tl olarak gruplandırılmıştı. Diğer kitapları %20 indirimdeydi. 
  • April Yayınları'nda herhangi 3 kitap 10 tl idi.
  • Koridor, Martı ve Ephesus'un kitapları 10 tl'ydi.
  • İthaki'de bazı kitap setleri indirimdeydi.
  • Diğer yayınevlerinin kitapları %20-25 indirimdeydi.
   Kitap alış verişimi genelde internetten yaptığım için olsa gerek bu indirimler az geldi bana. Kitaplarını kitapçılardan normal satış fiyatıyla alanlar fuarda kendini kaybedebilir ama benim gibi internetten alanlar daha çok burun kıvırıp gezmekle yetinebilirler.
   Dex standı aşırı kalabalıktı, özellikle bu hafta sonu havaların iyice ısınmasıyla birlikte herkes fuara koşmuştu. Fuarın 4. günü gittiğimde birçok Dex'in tükenmiş olduğunu gördüm. Delidolu standındaki görevliler, diğerlerine nazaran daha cana yakın ve ilgiliydiler, bol bol ayraç ve ön okuma kitapçıkları da verdiler ;) 
   Fuarın ilk günü gitmeyi çok istemiştim, hatta Yorum Durağım'dan Damla ile buluşup fuarın altını üstüne getirecektik. Ama lanet mikroplar tam da fuar öncesinde beni buldular, hasta olduğumdan buluşamadık ne yazık ki, buluşma seneye kaldı :/
   Kendimi iyi hisseder hissetmez soluğu fuarda aldım :) İlk gidişimde fotoğraf çekmeyi unutunca birkaç gün sonra tekrar gittim ^_^











   Aldıklarımın büyük bir çoğunluğunu Dex oluşturuyor. Dex, seneye de böyle indirimlerle gelirse eksik olan Dex kitaplarımı tamamlayabilirim :)


  • Candor - Pam Bachorz
  • Eşleşme - Ally Condie
  • Beyaz Helsinki - James Thompson
  • Soğuk Öpücük - Amy Garvey
  • Kaçış Adası - Marianne de Pierres
  • Karanlığın Kızı - Kelly Keaton
  • Bana Dokunma - Taheref Mahi
  • Melez - Jennifer L. Armentrout
  • Zehir Ustası - Maria V. Snyder
  • Cadı Avı - Devin O'Branagan
  • Yaratık Avcısı - Rick Yancey
  • 19. Departman - Will Hill
  • Pür - Julianna Baggott
  • Bütün Hikayeleri - Edgar Allan Poe


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder