, ,

Bu ay ne okuyacağım? (Temmuz/2013)


Geçen ay okumayı planladığım kitaplar az gelmişti, üstüne bir o kadar da Dex okudum. Daha fazla kitap okuyabileceğimi fark edince gözümü kararttım ben de. İşte, temmuz ayı boyunca okumayı planladığım kitaplar! Malum, bu ay Dex Şöleni var; Dex'lerin bu kadar fazla olmasının sebebi bu :) Dex dışındaki kitaplar ise Uyumsuz, Eşleşme ve Cehennem Çiçeği. Uyumsuz'a başlayalı birkaç gün oluyor, kitabı bitirmemek için yavaş yavaş okumaya çalışıyorum ^_^ Eşleşme ise uzun zamandır merak ettiğim kitaplardan biriydi, kitaplığımda daha fazla bekletmek istemediğimden bu ay okumayı planladığım kitaplar arasına ekledim. Cehennem Çiçeği, April Yayınları tarafından incelemem için yollanan bir kitap. Daha önce yazarın hiçbir kitabını okumamıştım, nasıl bir kitapla karşılaşacağımı merakla bekliyorum :)

Sizin de bu ay okuyacaklarınız arasında Dex Yayınları'nın kitapları varsa, Dex Şöleni'ne katılın. Blogunuz yoksa, yorumunuzu facebook hesabınızdan yayınlayabilirsiniz. Ya da yorumunuzu Kitap Dostları'nın facebook hesabına yollayabilirsiniz, yorumunuz facebook sayfamızda yayınlanacaktır ;)

Temmuz ayında sizler hangi kitabı/kitapları okumayı düşünüyorsunuz?

post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. Ovv Zehir Ustası ve Yaratık Avcısı'na çabuk başla, durma! :D Eşleşme'yi ben de okuyacağım. Çok merak ettiğim bir distopya ve daha sürüyle DEX'lerim var, onları bitireceğim. Aynı Yıldızın Altında, Mekanik Melek, Saksı Olmanın Faydaları falan da var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini birden okuyup bitirmek istiyorum, ama zaman yetmiyor işte :D
      Aynı Yıldızın Altında ve Saksı Olmanın Faydaları'nı ben de merak ediyorum :)

      Sil