, ,

Etkinlik: Cumartesi İlk 10: 2013 Yazında Okuduğum En İyi Kitaplar


Bu haftaki etkinliğin konusu 2013 yazında okuduğumuz en iyi 10 kitap. Aslında ben, tatilde okuduğum en iyi kitapları ve izlediğim en iyi dizi/filmleri yazacağım bir post hazırlamayı düşünüyordum. Fakat Cumartesi İlk 10 etkinliği imdadıma yetişti :) Siz de bu etkinliğe katılmak isterseniz Optik'in Kitap Blogu'nun listesinin altındaki formu doldurmanız yeterli. Ben, oluşturduğum listedeki kitapları seçmekte oldukça zorlandım; bu yüzden seçtiklerimi sıraya koymadan listeliyorum. Kitapların yorumlarına bakmak için yazıların üstüne tıklamanız yeterli ;)

2. Kara Yürek - Holly Black
3. Uyumsuz - Veronica Roth
4. Anansi Çocukları - Neil Gaiman
5. Melez - Jennifer L. Armentrout



7. Mekanik Prens - Cassandra Clare
8. Tatlı Bela - Jamie McGuire
9. Kayıp Ruhlar Şehri - Cassandra Clare
10. Yokyer - Neil Gaiman




post signature
Paylaş:

1 yorum:

  1. melez'in devamını da oku en kısa zamanda, mükemmel ötesi bir seri :)

    YanıtlaSil