13 Ekim 2013 Pazar

Yorum: Haven - 4. Sezon 5. Bölüm


Haven'ın bu sezonu çok iyi gidiyor. Her bölüm az da olsa heyecan ve sürprizlerle dolu. Geçen bölümde Audrey/Lexie, Haven'a geldi gelmesine ama yaşadıklarını hatırlamaması yüzünden bölümlerin o eski tadı veremeyeceğini düşünmüştüm. Ama bölümün sonundaki o sürpriz var ya... Sevinçten nasıl havalara uçtum anlatamam :D



Devamı spoiler içerir.



İşte, dizide hep böyle ilginç davalar olsun! 3. bölümdeki dava neydi öyle yahu; alakasız, saçma sapan bir davaydı. Ama bu bölümdeki öyle miydi... Hem ilginç bir sorun hem sorunlu kişinin gizemi hem de dava ile Audrey/Lexie olayı arasında bir ilişki vardı :)

Audrey'e geçmeden önce şu Jordan ve tayfasına değinmek istiyorum. Bazı karakterler var ki, böyle gereksiz eylemlerde bulunup kendilerini olayın merkezine koymaya çalışırlar. İşte, Jordan da bu karakterlerden... Bu kadını dizide ilk gördüğümde de gözüm tutmamıştı zaten, hâlâ da sevmiyorum kendisini. Kadının her davranışı mutlaka bir soruna yol açıyor ki bence asıl "sorunu" da bu olmalıymış. Kendisini dizide her gördüğümde insanlara dokunduğunda acı verme sorununun ona müstehak olduğunu düşünmeden edemiyorum. Bu bölümde, yine, sorunları ortadan kaldırma amacı taşıyan birkaç planı var gibi ve bu planlar genelde Audrey ya da Nathan'ın ölümünü içeriyor. Ama beni en çok şaşırtan şey Dwight'ın bu bol ölüm içeren planları desteklemesi oldu. Belki de adam Jordan'ın arkasından iş çevirecektir, bilemem; ama Jordan'a güvenip kadına bazı planları anlatmasına çok şaşırdım.


Gelelim bu bölümün bombasına... Evet evet, yanlış görmediniz! Duke, Lexie'ye Audrey diye hitap ediyor ve Lexie de sonunda rol yapmayı kesip Duke'a sarılıyor. O bodrum katında yaşananlara bu gözle bakmamıştım ben, Duke iyi yakalamış olayları. Ama Duke, Audrey'le bu konuyu konuşmaya başladığında adamın bunları söyleyeceğini düşünmemiştim zira konuya öyle bir giriş yaptı ki ben, Duke'un Lexie'nin o bodrumda hiçbir şey yapmayıp kendisini ölüme terk ettiğini söyleyeceğini sanmıştım. Hatta bu sahneyi izlerken de salak mı bu adam, neden kıza kızacak ki şimdi, sonuçta kız hiçbir şey hatırlamıyor ki diye söylenmiştim :D

Gerek dava gerekse Audrey cephesindeki sürpriz gelişmeler bakımından, beklediğimden çok daha iyi bir bölümdü. Umarım sonraki bölümler de bu kalitede olur. Duke'un gerçeği öğrenmesiyle neler yapacağını çok merak ediyorum, bakalım yeni bölümlerde ne gibi olaylar olacak...

post signature

4 yorum:

  1. ben de bu diziyi çk seviyorm yaa. ama audreyin neden rol yaptığını anlamadm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen Nathan'ı korumak için rol yapıyor, eğer onun Audrey olduğunu bilirlerse Nathan'ı öldürmesi için zorlayabilirler.

      Sil
    2. hımmm evet dogru, tşkler yanıtn için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...