,

Bu ay ne(ler) okudum (Kasım/2013)


Kasım ayında vizeler nedeniyle doğru düzgün ne blogumla ilgilenebildim ne de kitap okuyabildim. Haftalık düzenli takip ettiğim dizilerin bazılarını bile izleyemedim. Ama vizeler biter bitmez, yani kasımın son haftası kendimi kitaba, diziye-filme verdim :D


Mekanik Prenses, Cassandra Clare'in Cehennem Makineleri Serisinin üçüncü ve son kitabı. Kitabı okumadan önce de heyecanlıydım, okurken de... Okuduktan bir süre sonra ise etkisinden çıkamadım. Kitabın içeriğiyle ilgili spoiler yemeseydim, hâlimi düşünemiyorum bile; o heyecanla kitabı okuyamazdım sanırım. Mekanik Prenses, beni tatmin eden ender final kitaplarından biriydi. Zaten ben, yazarın bu serisini daha çok seviyorum; Cehennem Makineleri Serisini, fantastik seven herkese öneririm.

Aynı Yıldızın Altında, bu yılın en çok konuşulan kitaplarından biriydi ve sonunda ben de herkesin öve öve bitiremediği bu kitabı okuyabildim. Kitap hakkında söylemek istediğim o kadar çok şey var ki... Buraya yazmaya kalksam yazının sonunu getiremeyeceğimden korkuyorum. Bu yüzden Aynı Yıldızın Altında için kısaca, hayata bakış açınızı değiştirecek bir kitap diyorum. Kitabı herkese şiddetle tavsiye ederim.

Cerrah, Tess Gerritsen'ın Rizoli & Isles Serisinin ilk kitabı. Beklentilerimi yüksek tutmasaydım, kitabı daha çok severdim, sanırım. Yine de bir serinin başlangıç kitabı olarak hiç de fena değil. Serinin devamını da en kısa zamanda edinip okumak istiyorum.

Kasım ayında bitirdiğim kitaplar bu şekilde. Kitapların yorumlarına göz atmak için kitap isimlerine tıklamanız yeterli ;)

Kasım ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

1 yorum:

  1. ben çavdar tarlasında çocuklar şahane hatalar, saksı olmanın faydalarını okudum. gerçektne yoğundu bu ya vizeler felan herkes aynı dertlerde :D

    YanıtlaSil