25 Kasım 2013 Pazartesi

Yorum: The Mentalist - 6. Sezon 8. Bölüm


Dizinin bu bölümünün adından da anlaşılacağı üzere, kaç sezondur bu anı bekliyorduk. Öyle zamanlar oldu ki Red John'un kim olduğunu tahmin edebilmek için başım çatlayana kadar bu konu üzerinde düşündüm, teoriler ürettim. Üşenmeyip diziyi baştan sona sayısız kere izleyen seyirciler de yok değildi hani. Fakat buna rağmen Red John'un gerçek kimliğiyle ilgili bir gıdım yol gidemedik, düşündüklerimiz hep teori olarak kaldı. Ta ki bu bölüme kadar.



Devamı spoiler içerir.



Geçen birkaç bölümde, Red John davasıyla ilgili inanılmaz gelişmeler yaşanmıştı. Bu bölümde ise nihayet Red John, kameralar karşısına geçti. Bu gerçeği öğrenmek için amma bekledik yahu! Yoruma böyle girdiğime bakmayın, aslında ben bu Red John konusunda feci hayal kırıklığına uğradım. Red John, Jane çıksaydı daha iyiydi yani. Aklımdaki o süper-dahi-psikopat-seri katil imajı yerle bir oldu. Sheriff McAllister'ın RJ olduğuna inanmıyorum ben. Senaristlerin çıkıp da 'Bu kişi Red John!' demesi lazım, yoksa hayatta inanmam. İşte, dizinin senaristleri bu hale getirdi beni. RJ söz konusu olduğunda hiçbir şey göründüğü gibi olmayabiliyor, bunu dizide de birçok kez ispatladılar zaten.


Yine de dizide hayal kırıklığına uğramadığım, sevdiğim sahneler de vardı :D Bunlardan biri McAllister'ın ölümü ve Jane'in bu olaydan sonraki yüz ifadesiydi. Yalandan da olsa -ki bana göre öyle, o adam RJ olamaz- Jane'in sonunda huzur bulmasına sevindim. Her şey bittiğine göre Jane'in yeni bir hayata başlayacağını tahmin etmek zor değil. Dizinin devamında neler yapacağını merak ediyorum.

Bu bölüm hakkındaki duygularım çok karışık, hem hayal kırıklığına uğradım hem de tatmin oldum. Diziye de senaristlere de güvenmiyorum artık. Her an her şey olabilirmiş gibi hissediyorum. McAllister RJ olabilir de olmayabilir de... Daha ilk sezonları izlerken Jane'in RJ olmayacağına inanmıştım ya, işte o konuda bile şüpheye düşüyorum artık. Hatta RJ ben bile olabilirim, bu senaristlerden her şeyi beklerim ben!

post signature

5 yorum:

  1. Ben de Jane'in ikinci kişiliğinin Red John olmasını isterdim, ya da Lisbon da olabilirdi. Ama onca sezonun finalinde bu kadar silik bir karakterin Red John olarak ortaya çıkması zekamıza ve zevkimize hakaret gibi oldu. Bakalım FBI macerası Veronica Mars'ın 4. sezonuna mı benzeyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklisin valla adamla el sikismis ama dogru durust gorundugu yok

      Sil
  2. Red John, Brett Partridge kesinlikle. Hiç onun öldüğünü gören oldu mu? Lisbon dışında ki birinin onun öldüğünü söylemesi gerekiyordu ve listeden adının silinmesi gerekliydi. Şayet Jane'in bu işin peşini bırakmayacağı için listeden Brett Partridge isminin çıkması gerekliydi. Daha çok kanıt var ama bu bile o olduğunu anlamaya yeter :)

    YanıtlaSil
  3. bence res john o şerif değil olmazda bence dedektif kızın arada bir buluştuğu zengin sevgilisi var o

    YanıtlaSil
  4. Gençler red john bence şerif değil yani eğer öyleyse senarist içine etmiş...Bu arada bir teorim var.6. Sezon 8. Bölümde son sahneye iyi bakın bir adam kaydıraktan kayan bir çocuğu izliyor ve onların gölgelerine bir bakın oradaki taşların dizilimine bakın tıpkı red johnun imzas :))
    Ve sonunda kaydıraktan kayan kızın esrarengiz gülüşü...Önceleride red john çıktı ama hepsi kandırmaca yani red john bu dizinin ana karakteri gibiydi bence jane gibi olmazsa olmaz.6 Sezondur bu yüzden açıklamadılar ve bence buda aldatmaca ayrıca senaristlerin hiçbirine güven olmaz arkadaşlar.Şimdi red john ölürse ortalıkta gizem kalmayacak ve reytingler düşecek bence o yüzden senaristin işine gelmez yani bnce RED JOHN WİLL COME BACK :DD

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...