, , , , ,

Yorum: Supernatural - 9. Sezon 6. Bölüm


Derslerin yoğunluğundan dolayı blogla pek ilgilenemiyorum şu sıralar... Okuduğum kitapların yorumları yakın zamanda bloga eklenecek, dizi yorumlarına gelecek olursak... Supernatural'ın yeni bölümünü izleyince, uzun zamandır dizi yorumu yazmadığımı fark ettim. Aslında gayet güzel bölümler izlemiştim ama yorumlamak tamamen aklımdan çıkmış. Bu kısa arayı Supernatural ile sonlandırarak dizi yorumlarıma -derslerin el verdiği ölçüde- devam ediyorum ^_^



Devamı spoiler içerir.



Dizinin bu bölümü konusu bakımından oldukça ilginçti. Garip yöntemlerle insanları öldüren iblislere, cadılara ve diğer türlere alışkındık ama ya melekler... Cennette çıkan sorunları dünyaya taşımalarına-Castiel'i öldürmek istemeleri gibi-, dünyada farklı sorunlar çıkarmaları da eklendi bu bölümle.

Castiel demişken... Geçen bölümlerde Dean'in, Cass'e yanlarında kalamayacağını söylemesini hiç hoş karşılamamıştım. Ezekiel'ın Winchester'lara sağ gösterip sol vuracağını düşündüğümden bu meleğin her hareketini, her mimiğini, her cümlesini sorguluyorum ben. Kesin Cass'i yanlarından göndermesinde de bir kârı vardır bunun... Her neyse, diyeceğim o ki ben bu meleği sevmiyorum ve Cass'i Winchester'lardan uzaklaştırmasına da acayip sinir oluyorum. Fakat Cass insan olmaya bayağı alışmış gibi görünüyor. Düzgün bir işe girmiş ve sanırım şu anda sahip olduğu tek şey de o. Cass her ne kadar insan olsa da o meleksi saflığından bir şey kaybetmiş değil :) Gerçi, geçen bölümlerdeki deneyimlerinden sonra bir kadının kendisine ne amaçla yaklaştığını anlayabiliyor artık. Ama bu seferkinde Cass'in suçu yoktu bence zira ben de Cass gibi düşünmüştüm. Cass'e üzülsem de bulunduğu durum biraz komik gelmedi de değil hani :D


Dizinin bombası ise meleklerin düşüşünün tersine çevrilemeyeceğini öğrenmemizdi, hiç şüphesiz. Böyle bir şeyi beklemediğim için biraz şaşırdım, bu sezonun odak noktasının melekleri cennete geri yollamak olacağını düşünmüştüm. Eh, böyle bir şey olmayacağına göre sezonun devamında hangi konuların işleneceğini merak ediyorum :)

post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder