,

Bu ay ne(ler) okudum (Ocak/2014)


Sınavlar bitti, bir dönem daha atlatıldı ve haftalardır dört gözle beklediğim tatile kavuştum. Bu sefer de tatil üşengeçliğim yüzünden doğru düzgün kitap okuyamadım. Özellikle son birkaç gündür, bırakın kitap okumayı sayfasını çevirmeye bile üşeniyorum. Hâl böyle olunca 2014'ün ilk ayında sadece ve sadece bir kitap bitirerek resmen rekor kırdım. 


Labirent: Ölümcül Kaçış, Konuşan Kitaplar olarak tur kapsamında okuduğum bir kitaptı. Hiç düşmeyen temposu ve merak unsurunun ustaca kullanılması, kitabı kısa bir sürede bitirmemi sağladı. Son sayfalara doğru hafif bir hayal kırıklığı hissetsem de, kitabı severek okudum.

Aslında biraz zorlasaydım, şu anda okuduğum iki kitabı da ocak ayında bitirebilirdim. Yine de bir kitap bitirmek, hiç kitap bitirmemekten iyidir diye avutuyorum kendimi. Ama önümüzdeki günlerde, tatilin de sonuna yaklaşmamız sebebiyle beni bir telaş saracak, biliyorum. Kendimi, tatilimi boş geçirmediğime inandırmak için tatilin son haftası kitap-dizi-film üçlüsünde boğulacağım muhtemelen. Belki de ocak ayını, şubattaki performansımla telafi ederim :)

Ocak ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

1 yorum: