,

Bu ay ne(ler) okudum (Şubat/2014)


Okulların açılmasıyla birlikte kendimi kitaplara vuracağımı tahmin etmiştim, nitekim haklı çıktım. Bu ay ikisi daha önce okuduğum kitaplar olmak üzere toplam 9 kitap okudum. Genel olarak, şubat ayının ilk ve son haftalarında kendimi kitaplara kaptırdığım, ayın diğer 2 haftasında ise pek bir şey yapmadığım gözüme çarptı :D


Şubat ayına, Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisi ile başladım. Yakut Kırmızı, Safir Mavi ve Zümrüt Yeşil'den oluşan serinin üç kitabı da benden tam puan aldı. Kitapların yorumunu ise bir değişiklik yapıp tek bir yazıda topladım :)

Derin Sularla Şeytan Arasında, Konuşan Kitaplar olarak tur kapsamında okuduğum bir kitaptı. Kitabın kalitesine hayran kalmamla birlikte, kitabın en çok betimlemelerini sevdim. Son sayfalarda umduğumu bulamadığım için kitaptan bir puancık kırdım fakat kitap, favori gotik/paranormal kitaplarımdan biri. Serinin devamını merakla bekliyorum ;)

İlk üç kitabın filmini izlediğim için olsa gerek, Harry Potter serisine 4. kitaptan başlamıştım. Geçenlerde serinin ilk üç kitabını edinip eksikliklerimi tamamlamak istedim. Ama hızımı alamadığım için seriye devam etme kararı aldım ve neredeyse 10 yıl önce okumaya başladığım bir seriyi, şu sıralar tekrar okuyorum :) Bir zamanlar benden yaşça büyük olan karakterlerin şimdi benden küçük olduğunu görmek, beni biraz duygulandırdı. Buram buram nostalji kokan bu eylemi her 10 yılda bir tekrarlamayı düşünüyorum. Şimdiden böylesine yoğun duygular hissediyorsam 2024'teki halimi düşünemiyorum bile...

Şubat ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi, okuduğum 9 kitabı da herkese tavsiye ediyorum. Harry Potter serisinin ilk üç kitabının yorumlarına gelecek olursak... Serinin nasıl da muazzam bir dünyanın kapılarını açtığını herkes az çok biliyor. Bu yüzden de kitapların yorumlarını bloga eklemek konusunda biraz kararsız kaldım. Ama önümüzdeki günlerde bu konu hakkındaki kararım netleşecektir.

Şubat ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder