,

Bu ay ne(ler) okudum (Mart/2014)


Mart ayının çoğunu, HP'nin neden olduğu nostalji etkisiyle geçirince ayın son birkaç gününe kadar kendimi toparlayamadım. Yine de HP okuyup bütün o duyguları tekrar hissetmek ve Hogwarts'a, eve geri dönmek çok güzeldi.


Harry Potter ve Melez Prens ile Harry Potter ve Ölüm Yadigârları tekrar okuduğum kitaplardan. Okuma Şenliği için HP'nin ilk üç kitabını okuduktan sonra serinin ayrıntılarını hatırlamadığımı fark etmiştim. Biraz bu yüzden, biraz da çocukluğumun o büyülü dünyasına tekrar dönmek için seriyi okumaya devam etmiştim. İlk 5 kitabı şubat ayı içinde bitirmiştim. Son 2 kitap ise mart ayına kaldı. HP serisinin bütün kitaplarını ayrı bir seviyorum vardır fakat son 2 kitabın, özellikle de Melez Prens'in bende ayrı bir yeri vardır. Kitabı alma maceramı, kitabı nerede ve nasıl okuduğumu, okurken hissettiğim duyguları üzerinden o kadar yıl geçmesine rağmen çok iyi hatırlıyorum. Şimdi o kitabı sonrasında neler olacağını bilerek, bütün o duyguları hatırlayarak okumak çok farklı bir histi. Aynı şey Ölüm Yadigârları için de geçerli... Seriye çok uzun zaman önce veda ettiğim hâlde kitabın son sayfasını çevirirken yine aynı şeyleri hissettim ve bir kez daha Harry Potter kitaplarının o tatlı bekleyişine, seriyi sonlandıran o son cümleye dünyanın dört bir yanında benimle aynı duyguları paylaşan kişilerle tanık olduğum için çok şanslıyım.

Nasıl da duygusal bir yazı oldu bu böyle... Hemen dolan gözlerimi kırpıştırıp günümüze dönüyor, yazıya bu ay okuduğum başka bir kitapla devam ediyorum :)

Uzun Dünya'yı, HP kitapları arasında okumaya başlamıştım. Kitabın çok az bir kısmını okuduktan sonra, HP kitaplarına geri dönmüştüm. Seriyi bitirip etkisinden çıkmaya başlayınca, mart ayının son haftasında kitabı tekrar elime aldım ve kısa bir sürede bitirdim. Kitap gerek içeriği gerekse basımıyla benden tam puan aldı.

Buz Prenses ise D&R'ın 9.90 tl kampanyasından aldığım kitaplardan biriydi. Polisiye türündeki kitapları kış ayında, yorganın atında, elimde bir fincan sıcak içecekle okumayı çok sevdiğim için kitabı kış için özellikle saklamıştım. Fakat nedense kitabı kışın okumayı unutmuşum. Kitabı sonraki kışa bırakmamak için, havalar hâlâ serinken okuyup bitirdim. Mart ayının son kitabını, eksikliklerine rağmen keyif alarak okudum.

Mart ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder