,

Bu ay ne(ler) okudum (Mayıs/2014)


Mayıs ayı gerek yazmam gereken raporlar, gerekse finaller yüzünden nisana göre çok daha yoğundu. Neyse ki birkaç güne finallerim bitiyor ve ben de blogumla ilgilenmeye kaldığım yerden devam edebileceğim :) Bu ay ise sadece yollarda, genellikle izbanda, kitap okuma fırsatım oldu ve bu şekilde sadece 2 kitap okudum.


Hayvan Çiftliği'ni tatilde okumayı düşünüyordum, aslında. Fakat ince olması sebebiyle hem çantamda ağırlık yapmayacağı hem de finaller başlamadan biteceği için okumaya daha erken başladım. Kitabı bitirdikten sonra sanki kitabı okumamışım gibi gelmişti. Fakat aradan birkaç gün geçince kitabın özünü anlamaya başladım. Ayrıca bu kitapla, George Orwell maratonunu da başlatmış bulunuyorum. Tatilde blogumda bol bol Orwell'ın kitaplarını görebilirsiniz ;)

Kan Şarkısı'nı blog tur kapsamında okudum. GR puanını görünce okumadan yapamayacağımı anladım ve 18 bloggerın toplandığı blog tur grubuna katıldım. Kitap, inanılmaz bir arka plana sahip; her şeyin en ince ayrıntısına kadar planlandığı harika bir kurgusu var. Epik fantezi severlerin kaçırmaması gereken kitaplardan biri.

Mayıs ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. Sen gene iyi okumuşsun yaa ben sadece bir kitap okudum o da: Evrenin Ötesi. Harika bir seriye başladım keşke daha önceden okusaymışım dedim cidden :) şimdi de ikinci kitap var elimde o da biiter bu gün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrenin Ötesi'ni çok bilen yok ya, aslında gayet güzel bir seri. Serinin ikinci kitabı daha da harika :) Üçüncüsünü almadım daha, seri nasıl biteceğini çok merak ediyorum :D
      Keyifli okumalar sana ^_^

      Sil