,

Bu ay ne(ler) okudum (Eylül/2014)


Okulların açılmasıyla tekrar kitap okumaya döneceğimi düşünmüştüm, Yazın oturan dizi izleme düzenimi bozmak çok zor geliyor, bu da kitap okumamı bir hayli güçleştiriyor. En son ağustosun ortalarında kitap bitirdiğimi hatırladıkça, bu kadar çok dizi izlediğim için pişman olmaya başlıyorum. Fakat daha sonra o süre zarfında izlediğim bütün dizilerin bana bir şeyler kattığı ve zamanımın çok da keyifli geçtiği geliyor aklıma; pişmanlığım da geçip gidiyor :D

Önümüzdeki haftalarda kitaplara daha çok vakit ayırmayı istiyorum. Okullar açıldığı için kitaplarla daha çok haşır neşir olacağım bir gerçek; yoksa o günlük 3 saatlik yol, kitapsız geçmez zaten. Ama o kitabın ders kitabı mı, yoksa okuma kitabı mı olacağı kesin değil :)

Eylül ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder