, ,

Kitap Alışverişi | 4


Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar azaldıkça, okuyacağım kitaplardaki çeşitlilik de azalıyor. Ben de bunu dengelemek adına yeni kitaplar almayı uygun gördüm. Müthiş uzunluktaki alınacaklar listemden zorlukla seçim yapıp en çok istediğim kitapları aldım; bir nevi, vizeler öncesi moral depoladım ^_^

Otostopçunun Galaksi Rehberi, yıllardır alınacaklar listemdeydi. Sürekli bir şey çıktığı için bu kitabı bir türlü alamamıştım. Sonunda kendisine kavuştum. Şu sıralar yükselmekte olan bilim kurgu açlığımı da bu kitapla gidermeyi düşünüyorum.

Tess Gerritsen'ın İzmir'e de geleceği haberini duyunca sevincimden ne yapacağımı bilememiştim. Biraz sakinleştikten sonra, serinin eksik kitaplarını biraz da olsa tamamlamaya karar verdim. Serinin ilk, üçüncü ve yedinci kitapları bende olduğu için tercihimi Çırak ve İkiz Bedenler'den yana kullandım. Bu kitaplar, diğer üç kitapla birlikte yarınki imza günü için bana eşlik edecek.

Muhteşem Gatsby, siparişin nazar boncuğu oldu. Aslında ben, Everest Yayınları'ndan çıkan versiyonunu sepete koymuştum. Hem bu versiyonu hakkında olumlu şeyler duyduğum için hem de yazarın diğer kitaplarını da birbiriyle uyumlu kapaklarla çıkardıkları için ilk tercihim bu yayınevinden yanaydı. Kutuyu açtığımda Artemis Yayınları'na ait bu ilginç basımlı versiyonu çıktı karşıma. Okuoku'ya durumu bildirsem, sorunu düzelteceklerinden eminim; zira daha önce benzer bir durumla karşılaşmıştım ve çok ilgililerdi. Ama uğraşmak istemediğim ve yarınki imza gününü riske atmak istemediğim için kitabın bu versiyonunu okumayı deneyeceğim. Kitap kaliteli gibi gözüküyor, sevmediğim tek özelliği kapağın rengi. Onun dışında, şimdilik bir olumsuzluk çarpmadı gözüme.

The 100, dizisini izlediğim için serisini okumak istemediğim kitaplardandı. Ama kitap hakkında o kadar çok olumlu yorum/inceleme okudum ki kitabı almadan edemedim. Kitabın basım tarzını ise ayrı bir sevdim.

Köpek Düşleri, Okuoku tarafından hediye edilen bir kitap. Daha önceki alışverişimde ise aynı yazarın Kitap Hırsızı'nı hediye olarak yollamışlardı. İki kitap da ilgimi çekiyor, umarım bu kitapları yakın bir zamanda okuyabilirim.

Otomatik Portakal, geçen baharda listeme eklenen distopyalardandı. Kitabı, vizelerden sonra okumaya başlarım, muhtemelen.

Yolda, geçtiğimiz aylarda sardığım Beat Kuşağı kitaplarından. İnternette kitabın ön okumasını bulup inceledikten sonra kitabı almaya karar verdim. Aldıklarım arasında, en çok bu kitabı merak ediyorum.

Serinin bütün kitaplarının ilk baskılarını almışken Olimpos'un Kanı'nda bu geleneği bozduk. Kardeşim bu sene üniversiteye hazırlandığı için test kitaplarına boğulmuş durumda. Onun için anlamı büyük olan bu seriye son noktayı ben koymak istedim ve kitabı hediye olarak alıp sürpriz yaptım. Bir de, artık seriyi bitirmek istiyorum; baktım almıyor, ben alayım dedim :D

Cesur Yeni Dünya, geçen bahar listeme eklediğim bir diğer distopyaydı. Bu kitaba da şu anda okuduklarımı bitirdikten, yorumlarını yazdıktan sonra başlamayı düşünüyorum.

Okuoku'dan yaptığım bu alışverişi genel olarak değerlendirirsem, memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle bu sefer, siparişimi onaylamak için beni aramaları ve isteklerimin, sorularımın bu görüşmeyle hemen halledilmesi çok iyi oldu. Sadece o kitap olayı biraz canımı sıktı. Ama bunun telafisini yapmamam ise tamamen benim üşengeçliğimden kaynaklanıyor. Onun dışında, sonraki siparişim için bolca ayraç koymalarını istemeyi de bir yere not ediyorum ;)

post signature
Paylaş:

4 yorum:

  1. Kardeşim Tess hayranı ve adını duyar duymaz koştu geldi. :) Çok güzel kitaplar,bir an önce oku da yorumla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şu anda okuduklarımı bitirir bitirmez başlıyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel kitaplar almışsın. Yeni kitaplarını keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun ^_^

      Sil