, ,

Tess Gerritsen İmza Günü | D&R Forum Bornova


Tess Gerritsen'ın İzmir'e de geleceğini duyunca heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım. Yazarın, geçen sene İstanbul'da, yine bir D&R mağazasında imza günü düzenlenmişti ve o zamandan beri kendisinin İzmir'e de gelmesini istiyordum. Sonunda, iki hafta kadar önce Martı Yayınları, İzmir'de de imza günü düzenleneceğini duyurdu. Ben de burada bahsettiğim kitap alışverişini gerçekleştirdim ve toplam 5 kitapla imza gününe katıldım.


Yorum Durağım'dan Damla, ben ve kardeşim İrem saat 14.00 gibi Forum Bornova'ya gittik. Aslında daha erken orada olmayı planlamıştık ama biraz da benim yüzümden geç kaldık :D D&R'a vardığımızda, yukarıdaki resimde de görüldüğü üzere, insanların erkenden gelmiş olduğunu gördük. Yarım saat sonra sıranın arkasına baktığımızda en az 2-3 katı kadar uzadığını fark ettik.


Tess Gerritsen, 15.00'ten biraz daha erken geldi. Gelir gelmez de sırada bekleyenlere el salladı ve kitapları imzalamaya başladı. Yazının devamında, imza gününe ait birkaç fotoğraf daha bulabilirsiniz.




Sıraya gireli bir buçuk saat olmadan, imza sırası bize geldi. Kitaplar kim(ler)in adına imzalanacaksa Tess Gerritsen'ın yanındaki görevliye ismi/isimleri söyledik, o da bir kağıda yazıp yazara gösterdi. Böylece adımı heceleme derdinden de kurtulmuş oldum. Gerçi ben, yazarın geçen sene İstanbul'daki imza gününden sonra, belki İzmir'e de gelir umuduyla adımı İngilizce olarak hecelemeyi ezberlemiştim :D



Yazarla ve görevliyle, kitapları imzalamadan önce ve imzaladıktan sonra kısaca konuştuk. Bu konuşmada Tess Gerritsen'ın, geçen seneki imza gününe katılanların dediği kadar kibar ve sevecen olduğunu da anladım. Sıranın çok uzun olması nedeniyle bu konuşma sadece birkaç cümlelikti, yine de benim için unutamayacağım bir anı oldu.


post signature
Paylaş:

5 yorum:

  1. Ahh gerçekten çok şanslısın!!Haftaya da İstanbul Kitap Fuarı'na gelecek fakat benim gidebileceğim kesin değil maalesef ki,umarım gidebilirim.Keşke her yazar gelse imza gününe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gidebilirsin ;) Her yazar gelmese de belli başlı yazarlar kitap fuarlarında ağırlansa, çok daha iyi olur :)

      Sil
  2. Çokk kıskandım yahuu,keşke Bursa'ya da gelse :/ Dediğin gibi kısacık bir sohbet de olsa öyle değerli ki yetmiştir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'e gelmesini beklemiyordum aslında, yayınevi son anda bir ekleme yapmış; iyi ki de yapmış ^_^ Yetmez mi, İzmir kitap fuarına kadar bununla idare edeceğim :D

      Sil
  3. Kardeşim şu anda kıskançlıktan çatlıyor. :)

    YanıtlaSil