,

Bu ay ne(ler) okudum (Ocak/2015)


Ocak ayının ilk yarısı finallerle geçti. O zaman aralığında birkaç bölüm dizi izlemek dışında ders dışı hiçbir aktivitede bulunamadım. Ama ne zaman ki sınavlarım bitti ve ben bir oh çektim, işte ondan sonra kitaplara doyasıya yumuldum ^_^ Fakat yumulmadan önce birkaç gün, okul yoğunluğundan yazamadığım kitap yorumlarıyla geçti. Onları yazmayı bitirdikten sonra, gerçekten tatilimin başladığını hissettim :) Tatile girdiğimizden beri 3 kitap okudum. Ocak ayını 3 kitapla kapatsam da tatilin bitimine kadar en az bir bu kadar daha kitap okumak istiyorum.


2015'te bitirdiğim ilk kitap Locke Lamora'nın Yalanları oldu. Epik fantezi genelde bana çok ağır geldiği için, çok istemedikçe bu türde kitaplar okumuyorum. Fakat Locke Lamora'nın Yalanları, hem bu açıdan beni yormayan hem de ayrıntılarıyla aklımı başımdan alan bir kitaptı. Henüz 2015'in ilk ayını bitirsek de, 11 ay sonra yılın enlerini hazırladığımda bu kitabı ilk beşte görmeniz mümkün.

Ardından uzun zamandır okumak istediğim Marslı'ya başladım. Kitabı bitirmemek için çok uğraştım ama 2 günde bitiverdi. Okuduğum en eğlenceli bilim kurgu kitabıydı, Marslı. Kitabın birkaç olumsuzluğunun olduğunu düşünsem de Mark'ın varlığı bütün bu olumsuzlukların üzerini çizmemi sağladı :D

Tatlı Şeytan ise başlamadan önce şüphelerimin olduğu bir kitaptı. Melek konulu kitapları pek tercih etmediğim için Tatlı Şeytan'a başlamaya öyle çok meraklı değildim. Fakat kitap, beklediğimden çok iyiydi. Hatta, okuduğum en iyi melek konulu kitaptı.

Bu ay okuduğum üç kitap da benden tam puan aldı. Yani, 2015'e kitap konusunda böyle muhteşem bir girişi yaptım sayılır ;) Ocak ayında bitirdiğim bu üç kitabı herkese, şiddetle tavsiye ediyorum ^_^

Ocak ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder