,

Bu ay ne(ler) okudum (Haziran/2015)


Sonunda tatil geldi ve ben de rahat bir nefes alabildim :) Bu sene benim için oldukça yoğun geçmişti; bir de artık yavaş yavaş üniversiteyi bitirmeye yaklaştığım için olsa gerek hafiften bir değişim yaşıyorum, sanki... Ama bu değişim, aşağıda da gördüğünüz gibi kitap okumama engel değil ^_^

Bu sene derslerden dolayı kitap okumaya eskisi kadar çok vakit ayıramayacağımı biliyordum. Bu yüzden GR'deki hedefimi de düşük tutmuştum, zaten. Ama bu ay bu kadar çok kitap okuyacağımı düşünmemiştim :D Okul zamanı okuyamadıklarımın acısını bu ay doya doya çıkardım :) Bu seneki toplam okuma hedefimin beşte birlik kısmını haziran ayında okuyup bitirdiğimi göz önüne alırsak, bu ayki performansımı mükemmel olarak değerlendirebilirim :)


Neil Gaiman'ın adını görünce beklentimi yükseltmek yerine normal düzeyde tutabilseydim, Ara Dünya'yı daha çok keyif alarak okuyabilirdim. Sonuçta Neil Gaiman'ın kaleminin değdiği sayfalar, bunlar... Sevmemek elde değil :)

Boş Koltuk'da da benzer bir deneyim yaşadım. Rowling'i görünce ister istemez HP ile ilgili anılarım canlandı ve bu özlemi Boş Koltuk ile giderebileceğimi düşünmüştüm. Onun dışında, ara ara sıkılsam da kitap bir şekilde beni kendine bağlamayı başardı. Favorilerim arasına giremese de severek okuduğum kitaplar arasındaki yerini aldı ;)

İhanetini Fısılda beklediğimden iyi çıkan, bu yüzden de beni şaşırtmayı başaran ender yerli kitaplardan. Birkaç olumsuzluğu vardı fakat bir yazarın ilk kitabına göre İhanetini Fısılda'yı gayet başarılı buldum.

Kurgusunun derinliği yerine akıcılığıyla öne çıkan Benim Uzak Yıldızım da bu ay okuduğum ve ben den tam puan alamayan kitaplardandı. Yine de sayfaları büyük bir heyecanla çevirdiğim için kitabı sevdim. Seriye devam edip neler olacağını öğrenmek istiyorum :)

Ayın, hatta son 5 ayın yıldızı olan Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler'e gelelim ^.^ Yahu bu nasıl bir seri ki böyle çevirdiğim her bir sayfasında çikolata yemiş kadar mutlu oluyorum... İlk kitaba bayılmıştım; nitekim ikincisi de ilki gibi mükemmel ötesi bir şey çıktı :) Bu seriyi o kadar çok seviyorum ki kitaplıkta Tolkien'ların yanına yerleştirdim iki kitabı da. Serinin o kadar iyi olduğunu düşünüyorum, yani :D Scott Lynch'i henüz keşfetmeyenlerdenseniz daha fazla gecikmeden, en kısa zamanda serinin ilk kitabını edinin ;)

Haziran ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder