,

Bu ay ne(ler) okudum (Ağustos/2015)


Yaz tatili benim için ağustosun son günü bitiyor. Aslında dersler başlayana kadar birkaç haftam daha var; ama artık sonbaharda olacağımız için ona yaz tatili diyemiyorum pek... Önümüzdeki günlerde yine bu ağustosta yaptığım gibi, bol bol kitap okumaya çalışıp tatilin son günlerinin keyfini çıkaracağım :)

Ağustosun yarısından fazlasını stajda geçirdim ve inanılmaz keyif aldım; hem öğrendim hem eğlendim. Aralarda ve yollarda ise kitap okudum. Eve gelince duştu, yemekti derken dizi izleyecek çok zamanım olmadığından ağustosu kitap ayı olarak geçirdim ve tam 6 kitap okudum.


Fantastik Işık, Diskdünya'nın ikinci kitabı. Evde bir türlü elimin gitmediği bu kitabı yollarda öyle bir hevesle okudum ki... Serinin ilk kitabı gibi komik, sürükleyici ve okuması çok eğlenceliydi. 3. kitabı alıp okumayı dört gözle bekliyorum ;)

Kuyucaklı Yusuf, kitap adı dışında hiçbir şey bilmeden okuduğum, belki de tek kitaptı. Yine bir Sabahattin Ali mükemmelliğiyle karşılaştım; kitap, her şeyiyle olağanüstüydü.

Petekgözlü Adam ise aynı türdeki kitapları okumaktan sıkıldığım bir dönemde imdadıma yetişti. Biraz sıkılsam da severek okuduğum kitaplar arasındaki yerini aldı.

Kuşatma ve Fırtına ile Çöküş ve Yükseliş, Grisha üçlemesinin 2. ve 3. kitapları. Bir seriyi daha bitirdiğim için buruk bir mutluluk duyuyorum ^_^ Kitaplar için mükemmeldi demek isterdim ama 2. kitapta bir şeyler eksikti sanki; 3. kitabın ise sonu beni pek tatmin edemedi.Yine de, iki kitabı da heyecanla okudum.

Muhteşem Gatsby, çok uzun zamandır okumak istediğim kitaplardan biriydi. Yazarın üslubuna ve betimlemelerine hayran kalsam da, kitap çok kısa geldi bana; tadı damağımda kaldı. Bunu, yazarın diğer kitaplarıyla geçirmeyi düşünüyorum :)

Ağustos ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

4 yorum:

  1. Diskdünya serisi hazır yeniden basılırken alıp okumak lazım =) Terry Pratchet da Neil Gaiman gibi çok eğlenceli bir yazar =) En kısa zamanda okumaya başlamak istiyorum ben de seriyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, üslupları da çok benziyor. Sana şimdiden keyifli okumalar :)

      Sil
  2. Bir ayda mı okudunuz bunları? Kuyucaklı Yusuf'u merak ediyorum.

    YanıtlaSil