,

Bu ay ne(ler) okudum (Eylül/2015)


Son birkaç gündür havalar öyle serin ki... Daha 2 hafta önce yazlık kıyafetlerle, soğuk kahvelerle kitap okurken; şimdi battaniyenin altına girip, elimdeki sıcak kupa ile ısınmaya çalışarak kitap okuyorum. Ani hava değişimleri çoğu zaman beni altüst ediyor; yeni mevsime ayak uydurmam uzun sürüyor. Nitekim, bu eylül de aynısını yaşadım. Ama bu sefer sonbahara daha çabuk alıştım. Bunda, kitap okuma tarzımı buzlu içeceklerden sıcak çay ve battaniye ikilisine çevirmemin büyük katkısı oldu. Ve tabii, bu sayede bolca kitap da okudum ^_^

Eylül ayını 6 çizgi roman ve 2 roman olmak üzere, toplam 8 kitapla kapattım.


Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları, türü konusunda beni şaşırtan bir kitaptı. Korku romanı beklerken fantastik bir macera ile karşılaştım, aslında bu sürpriz iyi de oldu :D Bu tuhaf kitap kousu itibariyle okuduğum aynı türdeki diğer kitaplardan ayrılıyor. Kitabın basımı da kurgusu gibi kaliteli :) Serinin ikinci kitabı Hollow City'yi merakla beklemekteyim ;)

11 Doktor 11 Öykü, hem basımı hem de içeriğiyle beni kendine aşık eden kitaplardan biri. Hikayeler farklı yazarların kaleminden çıktığı için her hikaye farklı bir üsluba ve anlatıma sahip; ama hepsi de kendi içinde mükemmel ^_^ Doctor Who fanıysanız hiç düşünmeden alın, derim.

Yürüyen Ölüler'in ilk 5 sayısını birkaç yıl önce kitap fuarından almıştım. Kitaplara bu ay başladım ve dördünü eylül ayı içinde bitirdim; 5. sayıyı ise şu anda okuyorum. Kitaplar beklediğimden çok daha akıcı çıktı. Dizisini severek izleyenlerin çizgi romanlarını da okuması taraftarıyım.

Vampir Avcısı Buffy'nin ilk 2 sayısı da, eylülde bitirdiklerimden. Kitapların beklediğimden biraz farklı çıktıklarını itiraf etmeliyim. Çizgi romanlarını okurken dizisinin verdiği heyecanı ve zevki bir türlü alamadım. Ama Buffy bu, kitapları yine de severek okudum :)

Eylül ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder