, , , , , ,

Haber: Harry Potter serisinin kapakları yenilendi!



Güne bu güzel haberle başladım, ben ^_^ Yapı Kredi Yayınları, Harry Potter serisinin kapaklarını değiştirmiş. Yukarıda gördüğümüz o muhteşem kapaklar, artık Türkçe HP kitaplarını süslüyor :)

Zaten bir süredir Türk okurlar HP serisinin kapaklarının değiştirilmesi, kitapların kalitesinin arttırılması amacıyla imza kampanyaları düzenlemekteydi. Anlaşılan YKY okurların sesini duymuş ve kapakları değiştirme kararı almış. Kitaplar yine aynı, ince kapaklı sanırım. Yine de bu da bir başlangıçtır, benim gözümde. Kalın ciltli, özel baskılı HP kitaplarını Türkçe'de görmek dileğiyle diyorum ve şimdiden bu seri için ne kadar para biriktirmem gerektiğini hesaplamaya geçiyorum :D

Not: Ateş Kadehi'nin kapağının da yenilendiğini düşünüyorum ama henüz YKY'nin alışveriş sitesinde gözükmüyor.

*Düzenleme: Ateş Kadehi, yeni basımıyla satışa sunuldu.

post signature
Paylaş:

10 yorum:

  1. Harika :) Uzun zamandır almak istiyordum ama kapakları değişir umuduyla erteliyordum. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor cidden. Bende sürekli duyuyordum kapakların değiştirilmesi gerekiyordu. Ben daha seriyi okumadım O.o Belki de bu bana bir işarettir djdhsjshjshs

    YanıtlaSil
  3. Alllaamm dusunsenize su kapak birleşiminden Hogwarts olan da yapılsa? Hayali bile harika <3_<3
    Şimdilik bunlarla idare edicigiz tabii. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O basım bir harika zaten *_* Böyle minik adımlarla farklı basımlara, ciltlilere doğru ilerliyoruz, hadi bakalım :D

      Sil
  4. O kadar güzeller ki elime alsam mutluluktan ağlarım büyük ihtimalle. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demiiii :D Ben, elime almadan da ağlayabilirim muhtemelen :D

      Sil
  5. Neden bilmiyorum ama bana eski kapaklar daha güzel geliyor. Onları daha çok seven sadece benmişim gibi hissediyorum. :D Bunlar da çok güzel tabii ama onlara alıştığımdan mıdır nedir, onları daha hoş buluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kapakları beğenmeme rağmen, eski kapakların yeri bende de ayrı :) Harry Potter'ı bu kapaklarla tanıdık sonuçta ^_^

      Sil