, ,

Kitap Alışverişi | 7


Beni uzun zamandır takip ediyorsanız, internet üzerinden yaptığım alışverişlerde genelde kapıda ödemeyi tercih ettiğimi biliyorsunuzdur. Kredi kartı kullanmadığım ve havaleyle uğraşmak istemediğim için kapıda ödeme, benim için tek seçenekti. Fakat D&R'ın sitesinde aniden çıkan ve çok kısa süren kampanyalardan da yararlanmak istiyordum. Sonra Ininal Kart'ı gördüm, inceledim ve almaya karar verdim. Alma süreci biraz sancılı geçse de sonunda kartı edindim ve D&R'ın sitesinden ilk alışverişimi birkaç gün önce gerçekleştirdim. Kargo da bugün elime ulaştı ^_^

Aslında bu alışverişin amacı ders kitaplarımı almaktı. Ders kitaplarını almışken, yanına birkaç tane de okuma kitabı alayım dedim ve yukarıdaki 3 kitapta karar kıldım ;)

Dresden Dosyaları'nın ilk kitabı Fırtına Büyücüsü'nü bitireli bir haftadan fazla oldu sanırım. Kitap biter bitmez, serinin ikinci kitabını alınacaklar listesinin en üstüne yerleştirdim. Bir serinin ilk kitabını okuduktan sonra ikinci kitabı sepete eklemekten daha güzel bir şey varsa, o da serinin üçüncü kitabını da sepete eklemektir, diye düşünüp Kurtadamlar'ın yanına Hayalet Tehlikesi'ni de attım :D

Karttaki paranın tamamına yakınını harcamak istediğim için de fiyatı düşük olan fakat aynı zamanda ilgimi de çeken bir kitap aradım. Aklıma, Zaman Makinesi geldi. Konusunu tam olarak hatırlamasam da bu kitap bayağıdır alınacaklar listemdeydi, onu da sepete atmış bulundum :)

Gelelim alışverişin ayrıntılarına... Kitaplar büyük bir kolinin içinde geldi. Ders kitaplarım hem çok kalın hem de boyutları okuma kitaplarından çok farklı. Kitapların boyutları farklı olduğundan kutu içi düzeninde sıkıntı olacağı belliydi. Kitapların korunması için kolinin içine içi hava dolu naylon poşetten yastık gibi bir şey konmuştu. Bu tarz bir korumayı ilk defa gördüğüm için bayağı ilgimi çekti :) Fakat bundan bir tane vardı ve bir tanesi yeterli değil; çünkü kolinin içinde bu hava yastığına rağmen kitaplar kayıp kenarlara sürtünüyor. Onun yerine kitaplar balonlu naylona sarılıp daha küçük bir koliye konabilirdi.

Ders kitaplarım sapasağlam olmasına rağmen Dresden'lerde kapağın çizilmesi, sayfaların kenarlarının kıvrılması gibi minik hasarlar vardı. Zaman Makinesi'nin ise sadece ön kapağında bir hasar vardı; kapağa çok soluk kırmızı renkte boya gibi bir şey bulaşmıştı. En son kitap alışverişimi fuarda, kitapların dört bir yanını inceleyerek gerçekleştirdiğim için internetten kitap almanın nasıl bir şey olduğunu, kitaplarda böyle ufak hasarların olabileceğini unutmuşum :D Bu hasarların çoğunun yanlış paketlemeden kaynaklandığını düşünüyorum. Umarım D&R'daki sonraki alışverişlerimde de aynı durumlarla karşılaşmam :)

D&R'dan alışveriş yapmanın kitapların durumu dışında bir olumsuzluğu yoktu. Hızı, beklediğimden daha iyiydi. Ben siparişi cumartesi saat 3-4 gibi vermiştim, kitaplar ise bugün ben okuldayken aynı saatlerde gelmişti. Pazar gününü çıkaracak olursak, kitaplar elime 2 gün gibi kısa bir zamanda geçti.

Yukarıda Ininal Kart'tan bahsetmiştim ya, bunun incelemesini bir başka yazıda uzun uzun yapmak istiyorum. Şimdilik, karttan memnun olduğumu ve daha önce almadığıma pişman olduğumu söyleyebilirim :D İlk D&R alışverişimden ise genel olarak memnun kaldım; böyle olsaydı daha iyi olurdu dediğim kısımları var ama bence, her şeye rağmen iyi bir başlangıç yaptık ^_^

post signature
Paylaş:

2 yorum:

  1. Fırtina büyücüsü iki yıldır elimde daha bir türlü okuyamadım.Güel iştah kabartan bir yorum yazsana bende hemen başlıyım kitaba :D
    Zaman makinesini bende aldim ama daha okumadım.
    Bu arada banka kartlari için nuvo kartı öneririm bir bak yapı kredinin nisan ayından beri her ay yaptığın online alışverişin %25ini iade ediyirlar bana.(200tl gibi bir limiti var yani bir ayda en fazla 50tl para iadesi alabiliyorsun.
    Keyifle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yıl mı? o.O Bir başlasan, öyle bir kitabı 2 yıl beklettiğine çok pişman olacaksın ama neyse :D Bugün yarın gelir onun yorumu ^_^ O kartı hiç duymamıştım, araştırayım ben onu. Teşekkürler :) Sen de başla Fırtına Büyücüsü'ne, en kısa zamanda ;)

      Sil