, ,

Kitap Alışverişi | 9


Uzun bir aradan sonra merhaba :) Bu sıcak havaya bir de son zamanlarda ülkemizde yaşananlar eklenince, ne kitap okuyasım geliyor ne de paylaşım yapasım... Toparlanıp kendime gelmem için birkaç güne daha ihtiyacım var, sanırım. O zamana kadar, biraz daha dizi izleyip kafamı dağıtmayı planlıyorum.

Ama şimdi, gelelim en son yaptığım kitap alışverişine... Geçtiğimiz hafta Okuoku'dan 4 kitaplık bir sipariş vermiştim. Olaylar nedeniyle siparişim gecikmeli olarak elime ulaştı; hafta sonu dahil tam bir haftada geldi kitaplar.

Kardeşime eski okuma alışkanlığını geri kazandırmaya çalışıyorum bu aralar :) Bu yüzden ikimizin de listesinde olan, ikimizin de ilgisini çeken kitaplar almaya çalıştım. Siparişteki bilim kurgu, fantastik eksikliği bu yüzden yani :D

Sissoylu'yu uzun zamandır merak ediyordum; kitap hakkında bir tane bile kötü söz söyleyeni görmedim, duymadım :D Arkadaşlarımın seri hakkında söylediklerini de görünce gaza gelip serinin ilk kitabı Son İmparatorluk'u almak istedim. Ayrıca elimde onca bilim kurguya alternatif, çok iyi bir fantastik bulunsun da istedim. Sırça Fanus ve Koku, kardeşimle ikimizin istediği ortak kitaplardandı. Sylvia Plath, kalemini merak ettiğim yazarların başında geliyordu. Kitabı en kısa zamanda okumak istiyorum. Dövüş Kulübü de Koku gibi, filmini izleyip kitabını okumadığım eserlerden. İkisini de çok merak ediyorum.

Alışverişi yine İninal Kart'la yaptım. Bu kartla ilgili ayrıntılı bir deneyim yazısı hazırlamak istediğimi söylemiştim, unutmuş değilim bunu ;) Birkaç farklı yerden daha alışveriş yapıp yazıyı ondan sonra hazırlamak istiyorum.

Böyle bir alışveriş gerçekleştirdim. Sonuç olarak ise alışverişimden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Aslında başka bir yerden alışveriş yapmak niyetindeydim ama fiyatları karşılaştırdığımda en uygununun Okuoku olduğunu gördüm, birkaç lira da olsa -en azından şimdilik- fazla para vermek istemediğimden Okuoku'yu tercih ettim ben. Belki biraz daha fazla ayraç konabilirdi pakete; bir de Son İmparatorluk'un birkaç sayfası katlanmıştı. Bunlar dışında siparişin olumsuz bir yanı yoktu.

Kitapları en kısa sürede okuyup yorumlamayı planlıyorum. Ama dediğim gibi, şimdilik bu dünyadan biraz olsun uzaklaşmam gerekiyor. Birkaç güne kalmadan; bolca dizi tavsiyesi, kitap yorumu içeren yazılarla döneceğim. O zamana kadar beni Yorum Cadısı'nın instagram hesabında, yani şurada bulabilirsiniz ^_^

post signature
Paylaş:

4 yorum:

  1. Babam kredi kartını vermediği için ininalı kesfettiğimde çok mutlu olmuştum. Adeta beyaz atlı prens benim için ininal kart :D
    Sissoyluyu çok seveceğini vaad ediyorum ben de. Gerek konu gerekse de karakterleri ile çok muhteşem bir kitap. Keyifli okumalar şimdiden :))
    Ayrıca seni bir etkinliğe mimledim https://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2016/07/mid-year-book-freakout-2016-edition.html?showComment=1469213130589#c3564674118826983021 :)

    YanıtlaSil
  2. ininal kartla okuoku dan nasıl alışveriş yapılır daha önce internetten hiç alışveriş yapmadım yardımcı olursanız sevinirim yapamam gereken şeyleri yazsanız yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteye üye olup alacaklarınızı sepete ekle seçeneğiyle seçin. Adres, isim gibi gerekli bilgileri doldurduktan sonra ödemeye geçeceksiniz. Ödeme seçeneğinden kredi kartını seçip kart bilgilerinizi dolduracaksınız. Kart numarası yerine, kartın ön yüzündeki 16 haneli rakamları, son kullanım yerine yine kartın ön yüzündeki ay ve yılı yazın. Güvenlik nosu da kartın arkasındaki 3 rakam oluyor. Ardından onaylıyorsunuz ve yeni bir pencere açılıyor. Orada İninal kartı ilk aldığınızda tanımlarken yazdığınız cep numaranıza mesaj gelecek, bir kod yollanacak. O kodu yeni açılan sayfadaki yere yazınca siparişiniz tamamlanmış olur.

      Sil