,

Bu ay ne(ler) okudum (Ağustos/2016)


Yazın son gününden merhaba :) Havalar da serinlemeye başladığından, sonbahar hazırlıkları yapmanın tam zamanı! Yumuşacık pijamalarla battaniyelerin altına girip kitap okuma, bu okumalara eşlik eden sıcak içecekleri yudumlama mevsimi geliyor. Bir sürü sıcak içecek tarifi bulup hepsini denemek istiyorum, ama bakalım :) Havalar daha bir katlanılabilir olduğundan birkaç DIY projesine bile başlayabilirim ^_^

Ağustos ayı benim için kitap açısından çok iyi geçti. Kendi kendime başlattığım Avengers Maratonu sayesinde bu ay birçok çizgi roman okudum. Toplamda ise 2 kitap ve 5 çizgi roman olmak üzere 7 kitap okudum.


Yıkıma Giden Adam, favorilerim arasına giren bilim kurgulardan oldu. Konusu, kurgusu, karakterleri, kısacası her şeyiyle beni etkiledi. Bilim kurgu sevenler, bu kitaba mutlaka göz atmalı ;)

1602, okuduğum en ilginç çizgi romanlardandı. Çizimleri ilgi çekici, konusu sürükleyiciydi. Yazarlığını Neil Gaiman'ın yapmış olması ise çizgi romanı daha çok sevmemi sağladı. Alternatif tarih ile Marvel'ı ortak bir paydada buluşturan 1602'yi herkese tavsiye ediyorum :)

1602'den sonra Avengers okuma sırama devam etmeye karar vermiştim ve kendi kendime Avengers Maratonu başlatmıştım ^_^ Bu maraton sayesinde, 1602 de dahil olmak üzere, 5 çizgi roman okudum. Gizli Savaş, kurgusu ve çizimlerine bayıldığım bir çizgi romandı. Ardından The New Avengers serisine başlayarak okuma sırasına devam etmiştim. The New Avengers'ın sırasıyla Firar, Sentry ve Sırlar & Yalanlar'ını; yani serinin ilk 3 çizgi romanını okudum. Çizgi romanları genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim.

Ağustos'un son kitabı ise Caliban'ın Savaşı'ydı. Kitapta favori karakterim olan Dedektif Miller bulunmadığından, kitaba başlamaktan çekinmiştim. Fakat kitabı, Leviathan Uyanıyor'dan bile daha çok sevdiğimi itiraf ediyorum :D Özellikle de o sonu, beni şaşkınlıktan ve sevinçten ne yapacağımı bilemez bir halde bırakan o sonu yok mu... Üçüncü kitap elimde olmadığı için, neler olacağıyla ilgili teoriler üretmekten başka bir şey gelmiyor elimden :/

Ağustos ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

7 yorum:

  1. 1602 merak ettim . Bu güzel paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar kitap okumana şaşırıyorum ve beni de gaza getiriyorsun çoğu zaman :D Arada hatta sen ay sonu yazısı yazınca böyle gaza geliyorum -çok kitap okuduğun zaman- az kitap okuduğun zaman ise böyle bir "hı tamam bir dahaki ay belki" moduna giriyorum :D seviyorum ay sonu raporlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduklarımı böyle toplu olarak görünce ben de gaza geliyorum ^_^ Gaza gelmek iyidir :D

      Sil
  3. Yazın kitap okuyabiliyormussun ne guzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaktan zor oluyor ama kendimi kitaba kaptırınca oluyor bir şekilde ^_^

      Sil
  4. Yıkıma Giden Adam kitabı ilgimi çekti açıkçası. Bilim-kurgu sevdiğim bir tür zaten. Ben de Khaled Hosseini'den Bin Muhteşem Güneş ile Umberto Eco'dan Gülün Adı kitaplarını okudum bu ay. Gülün Adı'nı okumak gerçekten çok farklı bir tat verdi. Bu aralar az okuyabiliyorum ama en azından güzel eserler okuyorum diye avutuyorum kendimi, tebrik ederim sizi. Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunan kitap sayısından ziyade kitapların kalitesini ve okurken aldığım tadı ön planda tutuyorum ben de. Teşekkürler ve size de keyifli okumalar :)

      Sil