,

Bu ay ne(ler) okudum (Haziran/2017)


Merhaba! ^_^ Bu ayı da bol dizili, bol filmli geçirdim. Öyle ki, izlediğim diziler için birkaç Dizi Notları yazısı hazırlamayı bile düşünüyorum; temmuz bitmeden yazıları tamamlayabilirim umarım :)

Ekran başında geçirdiğim süreye rağmen, okuma performansımı geçen aya göre yüksek tuttuğum için mutluyum. Bu ay ikisi çizgi roman olmak üzere toplam 4 kitap okudum.


Uzun zaman önce başlayıp devamı elimde olmadığından yarım bırakmak zorunda kaldığım Buffy'lere başlamıştım bu ay. Albüm 3 ile seriye kaldığım yerden devam ettim. Albüm 4'ü de okuyarak seriyi yarıladım. Buffy'lerin ikisi de benden tam puan aldı; yorumlarını çizgi roman serisini bitirdikten sonra seri olarak gireceğim.

Kırılgan Şeyler, beklediğimden çok daha güzeldi. Öykü sevmediğim için Kırılgan Şeyler'e çekinerek başlamıştım. Ama Gaiman'ın renkli hayal gücü, işte... Her öyküyü, her yazıyı büyük bir zevkle okudum :)

Vadinin Hükümdarı'nı ise Kırılgan Şeyler'in hemen ardından okuyup bitirdim. Bu hikayenin Kırılgan Şeyler'de bulunduğunu bilsem de, arada bir fark olup olmadığına bakmak için almıştım kitabı. Vadinin Hükümdarı'nın yorumunu ayrı olarak girmek yerine, hikayeden Kırılgan Şeyler'de kısaca bahsetmeyi düşünüyorum.

Haziran ayında sizler hangi kitabı/kitapları okudunuz?


post signature
Paylaş:

2 yorum: